U bevindt zich hier: Home » Contact » Afspraak wijzigen / afzeggen

Afspraak wijzigen of afzeggen

Gereserveerde behandelingen dienen uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch via 010 474 82 00 of via de mail info@fernhoutfysiotherapie.nl te worden gewijzigd of afgezegd.
U kunt uw afspraak niet wijzigen of afzeggen via WhatsApp of via het contactformulier op onze website.
Ook afzeggingen voor een behandelingsafspraak op maandag dienen minimaal 24 uur voor uw behandelingstijd te worden afgezegd. Dit kan via de telefoon of e-mail.
Graag bij wijzigingen of afzeggingen uw naam, datum van de afspraak en tijd van de afspraak doorgeven.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.15 – 16.30 uur. Ook buiten onze telefonische bereikbaarheid zijn wij bereikbaar, u kunt 24/7 onze voicemail inspreken of een mail sturen naar info@fernhoutfysiotherapie.nl

Betalingsvoorwaarden

Indien u bij verhindering niet minimaal 24 uur van te voren afzegt, zijn de kosten van de desbetreffende behandeling voor uw eigen rekening. Deze kosten kunnen niet gedeclareerd worden bij uw ziektekostenverzekering.
Wij stellen deze regel zodat we op de gereserveerde tijd een andere cliënt kunnen helpen. Hierdoor kan iedereen zo snel mogelijk bij ons terecht.

Daarnaast dient u voor de eerste behandeling kennis te hebben genomen van de algemene voorwaarden en de betalingsvoorwaarden.

De kosten voor een niet nagekomen afspraak zijn conform onze tarievenlijst van de desbetreffende behandeling. U ontvangt hierover een factuur.